Zo pakken wij het aan

Elkaar begrijpen en weten dat je op elkaar kunt bouwen is een voorwaarde om succesvol te communiceren.

We gaan daarin graag nog een stap verder. De creatieve afdeling wil daadwerkelijk een afdeling van haar klanten zijn. We willen ‘eigen’ voelen. Dat werkt beter: voor onze klanten én voor onszelf. Het is wat ons betreft de basis voor het maken van onderscheidend en effectief werk.

Communiceren zonder plan werkt niet. We gaan doortastend en doordacht te werk. Ongeacht of het gaat om een volledige merkidentiteit of een prikkelende sales promotion. We werken vanuit een viertal vaste stappen.

We zijn trots op onze creatievelingen

Edwin van DrunenStrategie en account

Edwin van DrunenStrategie en account

Naomi ReijnenDesign & merkontwikkeling

Naomi ReijnenDesign & merkontwikkeling

Björn WolfsDesign & merkontwikkeling

Björn WolfsDesign & merkontwikkeling

Katinka Prijs-van UdenContent specialist

Katinka Prijs-van UdenContent specialist

Roy van Schijndel(online) design & animaties

Roy van Schijndel(online) design & animaties

Kevin BroekxAccountmanager

Kevin BroekxAccountmanager

Kaya ViscaalDesign & merkontwikkeling

Kaya ViscaalDesign & merkontwikkeling

Jessica WieberdinkDesign & DTP

Jessica WieberdinkDesign & DTP

Thomas PrinsenStagiaire

Thomas PrinsenStagiaire

Joris van der KrogtOnline marketing adviseur (HashtagMedia)

Joris van der KrogtOnline marketing adviseur (HashtagMedia)

Willem-Jan StrüberOnline marketing strategist (HashtagMedia)

Willem-Jan StrüberOnline marketing strategist (HashtagMedia)

Word jij onzeStagiaire?

Word jij onzeStagiaire?

Meetthe rest of the family

Meetthe rest of the family

Blijf op de hoogte van de ontwikkelingen op De creatieve afdeling. Volg ons op Instagram.