Zo pakken wij het aan

Elkaar begrijpen en weten dat je op elkaar kunt bouwen is een voorwaarde om succesvol te communiceren.

We gaan daarin graag nog een stap verder. De creatieve afdeling wil daadwerkelijk een afdeling van haar klanten zijn. We willen ‘eigen’ voelen. Dat werkt beter: voor onze klanten én voor onszelf. Het is wat ons betreft de basis voor het maken van onderscheidend en effectief werk.

Communiceren zonder plan werkt niet. We gaan doortastend en doordacht te werk. Ongeacht of het gaat om een volledige merkidentiteit of een prikkelende sales promotion. We werken vanuit een viertal vaste stappen.

We zijn trots op onze creatievelingen

Edwin van DrunenManager

Edwin van DrunenManager

Lola FeijenAccount

Wendy SmitsAccount

Naomi ReijnenOntwerp

Naomi ReijnenOntwerp

Björn WolfsOntwerp / Illustratie

Björn WolfsOntwerp / Illustratie

Harold BierensOntwerp / Illustratie

Harold BierensOntwerp / Illustratie

Katinka Prijs-van UdenDTP

Katinka Prijs-van UdenDTP

Roy van SchijndelCreatief DTP / Illustratie

Roy van SchijndelCreatief DTP / Illustratie

Word jij onzeStagiaire?

Word jij onzeStagiaire?

Blijf op de hoogte van de ontwikkelingen op De creatieve afdeling. Volg ons op Instagram.